Sunday, September 2, 2012

Collecting Memories~

heeee~~ sukenye hari ni first sbb dpt beli segala gadget siber yg aku dah lama perlukan.
second sbb dah jmp gmbr mase g india dlu. mmg aku ingt pendrive tu dah hlg, tp tibe2 pg td aku jmp blk.lega rase.
tp phone aku plak buat hal, x bole charge. gile ke ape. camne aku nk call org giler!! ni sume sbb mlm td hp tu dah terbarai jatuh kt umah open smlm.. haish dahla duit bnyk nk pakai ni...

gmbr ni dizaman form 4 lg k. so jgn terkejut klu aku kurus lg. seluar yg dlu longgar(boleh pas masuk uitm) kini dah x boleh nk zip. adeh..parah dah ni.



ni suasana masa smp. kali kedua da ni menjejakkan kaki di INDIA.

Ni gambar dalam perjalanan. sepanjang dlm bas ni je yg aku snap.
Suasana malam di Nagore, tmpt yg aku stay lame. kain sari mmg cantik2 dan murah2..sgt berbaloi klu beli kt sane.
ni scenery yg boleh di lihat dari tmpt penginapan aku..
tmpt ni antara tempat yg x terkecuali terkena tsunami dlu. so hny bangunan tu jela yg tinggal, rumah2 yg dulu bnyk disekeliling hancur musnah.




Ni suasana di pekan perhentian sebelum menuju ke makam HABIL & QABIL( salah satu)
Inila tempatnya. x percaya aku dah menjejak kaki ke sini.

Photo with the group n locals


This is Chennai Railway station





Our public transport..


















2 comments:

  1. aku dah tgok tmpt kau pergi ni dekat tv3, yes, full of history
    bila aku nak pegi ntah? cis

    ReplyDelete
  2. haha, x pe one day kite pg same2. perjalanan nk smp kt tmpt lg cantik, nnt ko nmpk laut kiri kanan. best giler

    ReplyDelete