Sunday, February 19, 2012

Keje?

Time tengah boring2 cuti ni n asyik mengeluh kebosanan,
adalah mulut2 yg ckp ngn aku
"ko kejela"
n aku just senyum n cakap " aku keje kat umah je, kemas2 rumah da dpt gaji"

mayb ad org ckp yg aku ni jenis yg introvert aka nnt bakal jd surirumah je nnt..
hahaha..
aku penah kejela,
PROMOTER lg. lol..aku pon x caye since aku ni x de ability nk promote barang
yelah aku bkn mizi = p..(tibe2)

n mesti ade yg ingt aku ni x penah keje pon ngn orang lain selain parents aku.
hahaha, itu semue x betul k.

aku penah keje kejapla, dlm 2 hari je (jgn gelak)
keje kt Exhibition ape tah x ingt.kt KLCC(Kuala Lumpur Convention Center)
tp exhibition tu aim die nk promote brg2 Malaysia
n aku kene promote tmpt tusyen english akula
BRILLINGTON..mcm BRITISH COUNSIL la gak tmpt ni
kononnye lepas SPM aku nk ambik klas english since spoken english aku berterabur.
punyela semangat smp aku join exhibition dorang.

tp mmg bestla, i met new friends n had a great experienced with them..

sebelom start keje pose dlu-with Ami (die ni mix Africa n Malay taw)

with Amirah n Aminah. how cute name dekat2

camnilah suasana tmpt tu

nilah booth kiteorg

meet my co-workers; from left(syafiq,adi,ami n manje/amirah)
Miss them a lot =(. rase syafiq amik cikgu, adi aku x taw sbb last die contact aku, die ckp die masuk matrik sbb die ngong sgt x register upu, same mcm adk aku..haih~. ami amik fesyen, hebat kot smp bernard chandran pon g show die..proud of you dear. amirah/manje mayb da kt oversea skang amik medic. last jmp die kt kedai sate bpk die kt keramat. makin kurus kot. aku yg mkn gemuk ni = (.hai nasib..

the whole team B yg team A  sorry ek, x dtg mase korang bertugas.=p

smpt lg menggedik tngkp gmbr dlm train mase last day keje. -credit ami.
SO inila bukti yg aku penah bekerja..
bye~


2 comments: