Tuesday, May 29, 2012

Happy Birthday Eluny~

Sbb terlalu terharu kerana telah dibelanja mkn oleh birthday gurl, so i create this post just to express my gratitute towards her kindness..weeee~~

her birthday was on 27th May last sunday,
few days b4 that date she already posted her invitation on my fb wall. waah feels so lucky ^^
tp aku terase terukla gak, dahla org belanja mkn, pastu x beli present plak, plus wish birthday die pn lmbt..
haish, teruk2~

on last Sunday night, we went to KLFC(KL Festival City) just nearby my house to have some dinner at Sakura Kristal.
love the environment ,so cozy to hang out.
it just 7 of us me, eluny (of course), alya, shakilla, alim, roy and sila..hahah muka2 tu la jgkkn..
since aku x bwk camera n just mengharapka hp aku yg memori da nk full ni, so x bnykla gmbr yg dpt disnap.
nk tggu bdk2 lain upload, humph, smp kesudah aku x nmpk lg..
so inila serba sedikit gmbr yg dpt aku snapkn.mostly gmbr mknn akula..hahaa

eluny belanja gelatto, mine pisctaccio.super yummy~

my Iced berry
my beef steak
this is my order for that nite, beef steak n iced berry

birthday gurl pki baju matching ngn roy. so drg jd bahan kiteorg for that nite..haha



so, ni jela all the pics for that nite..haha
waiting for more pic from other friends
guys, please upload it!


No comments:

Post a Comment