Saturday, April 14, 2012

Lonely/ Alone/Loner

Forever alone,
ayt bile aku dgr terase sgt pathetic..
hahaa, tnpa aku sedar, aku pn dlm golongan tu jgk.

ntahla, maybe dilahirkn sebagai ank perempuan tunggal dlm keluarga menjadikan permulaan kepada lonely/alone/loner. plus dgn sifat aku yg lmbt mesra n pendiam dengan org yg baru aku knl.
seriously susah sbnrya jd ank perempuan tunggal yg bersifat pasif mcm aku.

mengkeruhkn lg keadaan, masa zaman kanak2 aku, aku dipulaukn dgn kwn2 perempuan sebaye aku. seriously mase zaman tadika aku aku x pernah merasa nk main make up2, masak2 ngn kwn2 sebaya aku. klu main pn either ngn bdk lelaki,adik2 kecik atau kakak2 yg sememang lg tua drpd aku. klu da lg tua tu faham2 la kn, mmg selalu kene buli.patheticX2.

so, disebabkn perkara2 mcm tula aku selalu main dgn bdk2 laki. drg panjt pokok aku aku pnjt, drg panjat tangki air aku panjat, drg main war game aku join. pendek kate mcm2 bende yg kwn laki aku buat, akupon buat.( so da taw knp aku ganas?) nk buat camne, drg je yg boleh menerima aku seadanya.. Miss HIM my childhood friend n  my second crush..hahaha gatai. harap kite boley jd mcm dulu2, x dela akward cam skang ni.

then aku masukla sekolah rendah. mase darjah satu serious aku bodo, kelas ke-7 drpd 10. teruk gilerr..
then sbbkn kebijaksanaan aku lambat nk kuar, dan keluar berperingkat-peringkat, so aku naik kelaspn berperingkat,peringkat. dr 1A7 ke 2A3 ke 3A2 ke 4A1ke 5A1 ke 6 AMANAH(6A1). see meningkat x kelas aku.. mmg dr peningkatan kelas aku nmpk cantik, tp sbnrya aku sgt sgt sgt sgt sgt lonely. aku x pernah aku kwn baik kt sekolah kebangsaan. semua org anggap aku x wujud. first sbb aku pendiam, second sbb ranking aku x la berape bgs third, mayb sbb aku x setaraf drg, seriously kwn2 aku rmi dr golongan berada..haha mungkin perasaan aku je.klu pg trip jln sorang2, klu kwn2 main aku main sorang2. sedih kot. mungkin sbb tu aku ada sifat KE-AKU-AN yg agk menebal kt diri ni

tp aku ade kwn baik kt sekolah agama, AISHA WARSHAF. seriously she made me feel like heaven to have a best friend. we shared almost everything together. and i really really really love her as a friend. she show me a new world. then she left me just like that. mmg sgt2 sedih. x taw ape salah aku, bile tibe2 mase sekolah menengah die kasi aku surat n mintak putus kwn tnp sebab..(haha, mcm putus cinta)
mmg aku rase sgt lost.

but kwn sekolah menengah aku way more better than my elementary school. drg x kisah psl taraf, sifat n whatsoever. drg selalu ajk aku join drg. gurau dgn drg. mmg aku rasa sgt positif mase tu, plus aku baru je lps kene mnyk panas which give me a big trauma until now. drg sgt membantu aku memulihkn emosi aku. Farhan bdk lelaki yg buatkn aku suka nk g sekolah sbbkn lwk2 bodoh die tiap2 hari.hahah you are cool dude. haha, "ko prnh ckp nk amik architecturekn? see aku yg amk dulu..hahaha."

amongst all my friend i met my bestfriends hani, bayy n rita..they gave me my old memori about aisha.
tp mmg x dpt dinafikn bayy n hani mmg sgt2222 rpt. smp aku ngn rita terase..(perempuan, mmgla taching lebih). bile rita pndh sekolah, aku lg la rase mcm tunggul kayu je ngn dorang. ade bestfriends tp mcm x de.boyfriend lgla x de. THEN rase LOnely tu dtg lg..

klu dgn family plak, klu pg jln2 mane2 mst aku akn mengekor mak aku smp die rimas. then kene marah..nk buat camne, aku mmg kurang reti bwk diri. sekse kot hidup sorang. sbb tula jgn heran knp aku suke ckp sorang2, gelak sorang2, senyum sorg2. sbb aku da terbiasa!!! w

bile time2 cuti sem, aku mmg seronok blk rmh, tp bile semua org sibuk dgn keje msg2. aku jd bosan. ade adkpn suke main dgn ank patung. kdg2 keluar dgn ayah. bile aku ddk srg2 kdg2 aku tertnya, knp aku mcm ni? smp bile aku nk mcm ni? ape yg membuatkn aku jd mcm ni? ape aku nk buat? ade kwn2 semua sibuk dgn family msg2..ntahla..sbbkn da terlalu terbiasa, kdg2 aku x kesah ddk srg2. main srg2. mkn srg2. ckp srg2.

tp hati aku, hnya tuhan yg tahu..

mayb sbb kn bende2 camni aku suke lyn lagu2 yg mcm ni.

cnblue- a loner

2ne1-lonely..

INI MMG AKU...!



No comments:

Post a Comment